Späť hore
Zdieľať

Doručenie

Donášková Služba

  • objednajte si tovar z pohodlia domova. Rozvoz a donáška k Vám.
  • Levice a okolie – 5€
  • Zlaté Moravce  – 5€
  • Nitra – 10€

Kuriér (Slovensko)

  • Doručenie tovaru na území SR posielame kuriérskou spoločnosťou DPD.
  • Doba dodania zásielky je do 24 hodín od vyexpedovania zásielky. Výnimočne trvá doručenie 48 hodín.
  • V prípade, že Vás kuriér nezastihne na dodacej adrese, zanechá vo vašej schránke oznámenie s kontaktom na seba. Predtým Vám však bude volať na telefónne čislo, ktoré ste uviedli v objednávke, a dohodne si s Vami termín doručenia.
  • Objednávky prijaté do 13:00 expedujeme obvykle ešte v ten istý deň.

Kuriér (Česko)

  • Doručenie tovaru na územie ČR posielame kurérskou spoločnosťou DPD.
  • Doba dodania zásielky je 48 až 72 hodín od vyexpedovania zásielky.
  • V prípade, že Vás kuriér nezastihne na dodacej adrese, zanechá vo vašej schránke oznámenie s kontaktom na seba. Predtým Vám však bude volať na telefónne číslo, ktoré Ste uviedli v objednávke, a dohodne si s Vami termín doručenia.
  • Objednávky prijaté do 13:00 expedujeme obvykle ešte v ten istý deň.

Slovenská Pošta

  • Doručenie tovaru na území SR posielame poštou 1.triedou ako balík alebo listovú zásielku.
  • Doba dodania zásielky je najneskôr do 2 pracových dní od vyexpedovania zásielky. Podľa skúseností našich zákazníkov býva tovar zväčša doručený už následujúci pracovný deň po odoslaní.
  • V prípade, že Vás poštový doručovateľ nezastihne na dodacej adrese, zanechá vo vašej schránke oznámenie o doručení zásielky na pošte, kde bude Váš balíček uložený 18 dní.
  • Objednávky prijaté do 13:00 expedujeme obvykle ešte v ten istý deň.

Česká Pošta

  • Doručenie tovaru do Česka podávame cez Slovenskú poštu. Zásielka na uzemí Česka bude zákazníkom doručená Českou poštou
  • Objednávky prijaté do 13:00 expedujeme obvykle ešte v ten istý deň.
  1. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
  2. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu purekrattom@gmail.com, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu.